W Krasnostawskim Domu Kultury miało miejsce spotkanie, podczas którego zaprezentowano koncepcję budowy oraz promocji turystycznej marki KRASZCZADY. Wydarzenie zorganizowano w celu przedstawienia założeń dotyczących lokalnych zasobów i autentyczności regionu. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w dyskusji, a także obejrzeć nagrodzenie laureatów konkursu plastycznego. Spotkanie to stało się platformą dla wymiany pomysłów oraz prezentacji inicjatyw związanych z nową marką.
Podczas prezentacji, Dorota Lachowska, Dyrektor Biura Zarządu Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, wprowadziła zgromadzonych w tematykę marki KRASZCZADY. Zdalnie wystąpił także Adam Mikołajczyk, ekspert ds. marketingu, który przedstawił zarysy koncepcji opartej na potędze lokalnych zasobów i tożsamości regionu. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem, co podkreślił fakt licznego przybycia przedstawicieli samorządów, dyrektorów jednostek organizacyjnych oraz lokalnych działaczy.
W trakcie spotkania wręczono nagrody i wyróżnienia najmłodszym mieszkańcom Krasnegostawu, którzy uczestniczyli w konkursie plastycznym „Kraszczady – pocztówka z Krasnegostawu i okolic”. Uczniowie z różnych szkół podstawowych mieli za zadanie przedstawić swoje wizje regionu, co zostało nagrodzone przez Burmistrza Krasnegostawu oraz innych zaproszonych gości. Spotkanie zakończyło się owocną dyskusją, w której wzięli udział wszyscy uczestnicy, co pozwoliło na wspólne myślenie o przyszłości marki KRASZCZADY oraz jej potencjale dla rozwoju lokalnej turystyki.
Źródło: Urząd Miasta Krasnystaw
Oceń: Rozwój Turystycznej Marki KRASZCZADY w Krasnystawie
Zobacz Także